Tuesday, 29 November 2011

debaran menunggu

besok 1-12-2011 kan....
hehehe.... kene g scan... tp kalau scan kat spital kerajaan,
bukan dia print gambar pun... petang g scan kerajaan...
mlm g scan kat kinik swasta....
en.♥ nk tgk baby dia tengah duk buat ape kat dalam....
hahahah... x sesabau nak tunggu baby keluar...
nak tengok beby dia beshor mana...
sebab malam² en.♥ selalu pegang perut....



kekadang dia boleh rasa baby dia ni tendang...
ade plak en.♥ tny dia buat ape?... hahahah.... mana lah saya tahu awak oi....
saya jawab "main bola kot..." kitorg sesama gelak....
sayang... ibu ngn babah tak sabar menunggu kamu....
semoga kamu sihat ye...
duduk baik² dekat dalam perut ibu....
nanti dah beshor jadi budak baik yer....
ibu ngn babah sayang kamu....
muah!!!~


****ibu♥babah****

No comments:

Post a Comment